#1 2011-06-23 22:48:20

Jajeczko

Moderator

Zarejestrowany: 2011-06-23
Posty: 18

Karka-Han

Stary Remiusz: Wilkołaki to ciekawe stworzenia, od czasu kiedy już nie podróżuje badam właściwości ich ciała. Jeśli miałbyś dla mnie serce wilkołaka chętnie je od ciebie odkupie za 1500 złota. Jeśli chcesz, mogę też ulepszyć twoją broń. Najlepszy do tego będzie duży topór dwuręczny, Aberyt takie wykuwa. Przynieś mi taki, razem z sercem wilkołaka i 10.000 złota, to wzmocnię go (Wilkołak jest w jaskini, 41 lvl Przedmieścia Karka-Han) – expa się nie dostaje! - efektem starań jest Ulepszony topór dwuręczny (na 30 lvl, tylko dla wojownika) - atak 375-458, siła +19

Odnajdź zaginionego dygnitarza (48lvl) czyli Biuletyn
„Dla tego, który odnajdzie porwanego dygnitarza Euklidiana z terenów pod wulkanem Debaster otrzyma wysoką nagrodę. Podpisano: Burmistrz Karka-han” – idź do burmistrza Karka-han (dom Hergata - jest on na p.1) – teraz idziemy do Nufrexa (domek również w K-h) – i udaj się na spytki do groty w Eder (Grota Złoczyńców ostatni poziom – Herszt) – teraz do Hergata w K-h – Wieszczka Sara w Torneg (pobiera 1,5k złota) – wracamy do Nufrexa w K-h – i trafiamy do Przedsionka Śmierci (jako nieprzytomni) – rozmawiamy z Duchem Wojownika i jeśli kontynuujemy misję (wtedy nas uleczy) trafiamy do piwnicy Nufrexa – po walce z pluskwiakami i bandytami uwalniamy dygnitarza (da 5k złota) – w pobliżu jest skrzynia, otwieramy ją do wyboru: kamień szlachetny (cytryn warty 675), złoto lub hełm (na 48 lvl - pancerz: 65, odporność na ogień +1%, siła +52) – w skrzyni jest też wyjście do K-h – teraz do burmistrza – 73,6k expa, 50 PH i kwit do Sir Lehima (ratusz K-h, parter - dostaniemy do wyboru 10k lub sztabkę złota)


1. Aurelia organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (10 lvl) – „...Diantos z Uroczyska łowi ryby...” – przynieś rybę – ten chce haczyki od Unila w Ithan – zada zagadkę o kolor włosów Makatary – i da 4 haczyki – a Diantos da rybę – ale nie pstrąga! Tego ma mieć Galis z Torneg – ten z kolei chce muchy – są koło krowy Idali (też w Torneg) – i otrzymamy pstrąga – wracamy do Aureli – dostaniemy 1,8k expa oraz 10 wędzonych ryb (jako jeden item - leczą po 100 punktów życia)

2. Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (15 lvl) – dostaniemy test do wręczenia uczniowi (pytania nie są trudne więc tu ich nie będzie) – 6,9k expa, 1500 złota oraz czapka kartografa (hełm na 15 lvl - pancerz +14, cios krytyczny +2%, wszystkie cechy +12)

3. Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa do wiedźmy Amry (17 lvl) – jest ona w Werbin – ta potrzebuje jad skorpiona od Kaliposa – ten z kolei: „Potrzebuję Kolec Jadowy i Żądło. Będziesz musiał znaleźć jakiegoś skorpiona i szerszenia i zabić je” – zrobi jad skorpiona za 50 złota – wróć do Amry w Werbin i w zależności od naszej odpowiedzi – dostaniemy: 4k expa, lusterko, eliksir zdrowia i płaszcz kapłana (zbroja dla maga na 8 lvl - pancerz +7, odporność na błyskawice +10%, absorbuje do 66 obrażen fizycznych, absorbuje do 33 obrażeń magicznych) lub 2k expa i 300 złota

4. Teleport (18 lvl) – dostaniemy (po zapłaceniu 1700 złota) 2,3k expa

5. Kleofas chce wydać za mąż swoją córkę (44 lvl) – początek w Kamienicy Kleofasa – potem do „Karczmy pod Złotą Wywerną” na pięterko (w Karka-han) i rozmawiamy z Ereniva’ą – ta nas wysyła do karczmy na Mokradłach – od Helgi (w piwnicy jest) dostaniemy przepis na rybę – teraz do Werbin do Jalena (jest w jednym z domków) – następnie rozmawiamy z Damerem (w Werbin także) – wracamy do Kleofasa – teraz do Eder na poszukiwania kandydata – rozmawiamy z Anaret'em i do Kleofasa (ciut czekamy) – 86,7k expa, 50 PH i hełm Kleofasa (na 44 lvl - pancerz 51, sa 30%)

6. Teatr Monticolo (50 lvl) - na początek czytamy inskrypcję na pomniku w Karka-han (pod aukcjonerem) co kończy się przeniesieniem naszych zwłok do Eder:) - porozmawiaj ze starcem – a ponieważ jest jeden w pobliżu to ruszamy żwawo - odczekujemy 900 sekund i wracamy do Monticolo – wysyła nas do Juliana (Jaskinia Lodowego Czaru, na dole mapki Skały Mroźnych Śpiewów) - odnajdź córeczkę Juliana – szukamy Spasionego tygrysa (Firnowa Grota na tej samej mapce), który jest spasiony bo zjadł córkę Juliana – i z informacjami wracamy do Juliana - następnie udajemy się do córki Hieronima w Wiosce Pszczelarzy po miodek - poproś Diantosa o złowienie śledzia (to może chwilkę potrwać) – śledź jest mieszany z rybką przez córeczkę, czyli przez pół godzinki możemy się po uganiać za pszczółkami – z zielonym miodkiem wracamy do tygrysa i po chwilowych tygrysich mdłościach oddajemy Julianowi ukochane dziecko - wróć z mapami do Monticolo – teraz zostajemy przeniesieni do Werbin by wypytać o Kaleba – od Paratoka otrzymujemy kilof (nie wyrzucamy do końca questa!) - idź pofedruj na przodku pierunie! – no to wchodzimy w widoczną kopalnię i na najniższym poziomie śmiało nałożonym kilofem łupiemy ścianę - przenosi nas do Kaleba - po rozmowie z nim udaj się do pijanego górnika (jest w Werbin) - zmuś go, by przyniósł ci włosy Paratoka - ciut się opiera.. - idziemy do Kaleba po wino (przez kopalnię Inlefi) i dostajemy flaszkę - idź z otrzymanymi włosami do wiedźmy Amry (także w Werbin, dostaniemy fiolkę z wodą) - wróć do Kaleba - idź do strażnika po klucz do piwnicy Paratoka (można podjechać windą) - jest przed domkiem Partoka i chce 20k (domek niedaleko Druida Myszora), i da kluczyk - idź do piwnicy i uwolnij żonę Kaleba (obyście nie wychodzili z domu! na piętro marsz!) - wlej krople wody w usta Paratoka (leży grzecznie właśnie na piętrze) - wróć do Kaleba - teraz dowiedz się od Paratoka, gdzie trzyma złoto (znowu można windą, Partok jest przed kopalnią Fretar) - weź skarb Paratoka (w jego domku, beczkę łupiemy kilofem) - wróć do Kaleba ze skarbem (chwilę czekamy, aż górnicy zostaną umówieni) - wróć do Monticolo (znowu można windą) - udaj się do Zolo (stoi na beczce w lewym dole Eder) - 206,1k expa, 100 PH i Maska Monticolo (hełm, tylko w nim wejdziemy do teatru)
uwaga! Maski nie należy wyrzucać - umożliwia wykonanie questa Upiory córki lalkarza na 96 lvl z Portu Tuzmer

7. Zbierz podatki dla burmistrza Hergata (52 lvl) – odbierz podatki (po każdym mieście wracamy do Hergata): z Torneg – od Cedric'a , Werbin – od Enolian'a (jest w jednym z domków), Ithan – od Kapitana Straży grodu (jest w ratuszu), Eder – od Eraster'a (w domu burmistrza) – tu jednak nie dostaniemy, wracamy więc do Hergata – dostaniemy kwit i mamy zdobyć podpis (ściemniamy o wystawie w muzeum w Nithal) i idziemy na piętro do Barnaby – i wracamy po nagrodę: 137,8k expa, 50 PH i Sygnet poborcy podatków (na 52 lvl - cios krytyczny +2%, all cechy +34, SA +21%)

8. Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (59 lvl) – jest w ratuszu w Karka-han (na parterze) – idź do kopalni Margorii i zabij: Krasnoludzki górnik (0/30), Krasnoludzki kowal (0/12) – 130,1k expa i Waleczne ostrze (miecz dwuręczny na 59 lvl tylko dla wojownika: atak 768-938, cios krytyczny +1%, siła +34)

9. Odzyskaj skradziony święty miecz zakonu pladynów (75 lvl) - zleca Darius z Ratusza Karka-han - na początek udaj się do Eder w poszukiwaniu informacji o świętym mieczu paladynów – dostarczy je nam Mroczny Zgrzyt za 100k złota – teraz poszukujemy osoby w Nithal, która wie coś o skradzionym mieczu – będzie to przemytnik Irwin (za marne 20k – na informacje czekamy około 60 minut) – następnie idziemy porozmawiać z hetmanem Rezardem (również Nithal – okolice lewego górnego rogu miasta), nowym właścicielem miecza – poczekaj, aż hetman otrzyma odpowiedź z Karka-han – po wróceniu gołębia z Karka-han (ciut czekamy) zgodzi się oddać miecz ale w zamian za Uszkodzony topór Morthena (należy go zdobyć albo z Morthena albo od innych graczy) - z otrzymanym mieczykiem (jest to unikat) wracamy do Dariusa - zleci nam: zabij grupowo Opętany paladyn (0/1) (jest to heros z okolic Andarum Ilani jakby kto nie wiedział) - po zabiciu otrzymamy 625,7k expa, 250k złota, 110 PH oraz Talizman dzielnego podróżnika (unikat - 38% szans na wyleczenie 1444 obrażeń po walce i przyspiesza wracanie do siebie po walce o 53%)
uwaga mniejsza można też zrezygnować z zabijania herosa, otrzymamy wtedy mniej expa i 55 PH (talizman przepadnie)
uwaga większa - heros ma 85 lvl, więc ostatni level na którym możemy wykonać tego questa (tak by otrzymać talizman) to 98 - potem quest ulega zakończeniu (oznacza to tym samym że osoby które mają wyższy level niż 98 nie dostaną tego zadania do wykonania wcale - jeśli nie uda się nam zabić herosa gdy przekroczymy 13 leveli nad nim to otrzymamy 55PH i 200k złota)

10. Pomóż Tyweltowi rozwiązać jego problem (76 lvl) – początek w Gildi kupców na p.1 – idź do gildii kupców w Nithal (część wschodnia, na p.1 – Naczelnik Selbian) po odpowiednie dokumenty – ale się okazuje, że musimy wrócić po upoważnienie do Tywelta – z papierkiem wracamy do Selbiana i czekamy na dokumenty (z 20 minut) – idziemy do Tywelta a ten wysyła nas z papierami do Newalda (w Karka-han) – ten się pospieszy jak zabijemy grupowo (lub samemu): Cwany bandyta (0/10), Sprytny bandzior (0/10), Łowca naiwniaków (0/10), Rudy twardziel (0/2), Celne oko (0/3) - po zabiciu Newald wysyła na do Tywelta - a ten posyła nas w celu rozmówienia się z Selbianem (kupcem z Nithal) - po czym wracamy po nagrodę: 648,4k expa i rękawice sekretarza (na 76 lvl – pancerz +78, przywracają 100 hp podczas walki, SA +27%), a jeśli oddamy 40k złota to w zamian dostaniemy 80 PH (i otrzymany worek zostanie u nas)

11. Pomóż bibliotekarce Nemerze w urozmaiceniu jej księgozbioru (81 lvl) – początek w bibliotece, na prawo od bramy głównej - wyrusz do Nithal. Sprowadź stamtąd kilka książek do biblioteki Nemery (dostaniemy paczuszkę na wymianę) – udajemy się do bibliotekarki Mirutki (Uniwersytet południowy) – z otrzymana paczuszką wracamy do Karka-han - udaj się do Tuzmer w poszukiwaniu egzotycznych opowieści. Spróbuj pozyskać książki od mieszkańców miasta – odwiedzamy Rajwosa (ma domek na lewo od Magistratu) – bogatsi o fachowe władanie nożem i widelcem idziemy do Erkora (w domku nad zejściem do portu), który wzbogaca nas o historie ssaków ogoniastych i wskazuje kogo jeszcze powinniśmy odwiedzić (ma domek przy wyjściu do Starego Sioła), ale tu nic nie dostaniemy - zanieś książki pozyskane w Tuzmer do Nemery - rozejrzyj się w Karka-han. Poproś mieszkańców i wsparcie miejscowej biblioteki – na początek idziemy do burmistrza Hergata (w domku na lewo od bramy) - podaruje nam księgę i wskaże następną osobę (domek na lewo od ratusza) – i na koniec udajemy się do Forsycji (w domku na prawo od ratusza) – z trzema księgami wracamy do Nemery - odbierz jedną księgę mnichom zamieszkującym świątynię w krainie Andarum (chodzi o księgi unikatowe: „Tajemnica twierdzy mnichów”, „Historia Gerdo” lub „Na podbój Andarum” – wypadają z mnichów po ich zabiciu, tym co mają więcej niż 13 leveli nad mnichem pozostaje zakupić je na aukcji) – 462,4k expa, 75 PH oraz unikatowa książka „Naznaczony od urodzenia” (klikając po dwakroć możemy czytać:) )

12. Rozwiąż problem trapiący stolarza Inetora (89 lvl) – jest on w domku w Karka-han (prawy górny róg miasta) – „Zdobądź siekierę nadającą się do cięcia drewna” – udajemy się do Podgrodzia Nithal do drwala Grotka i otrzymamy ją jeśli przyniesiemy drwalowi ciepłą strawę (pieczony udziec z dzika – karczma na Mokradłach, u Kirka - lub w "Karczmie Pod Złotą Wywerną" w Karka-han u Barbarera) – następnie musimy znaleźć odpowiednie drzewo lipowe i odciąć z niego gałąź – drzewo rośnie na Liściastych Rozstajach (okolice prawego dolnego rogu mapki) – wracamy – Inetor prosi nas teraz o pozyskanie pomocy jakiegoś rzemieślnika – idziemy więc do Mythar do stolarza Lussa – jest on jednak zajęty (należy porozmawiać z nim po godzinie 17tej – inaczej nie będzie nam mógł powiedzieć, że.. jest zajęty) – wracamy do Inetora – kolejny rzemieślnik do odwiedzenia to Huslin w Ithan – ten pomoże nam o ile znajdziemy opiekunkę dla jego synka, zaleca też szukać w Torneg – w Torneg rozmawiamy z Surfinią (dom Moliwii) i zgadza się nam pomóc – podążamy do Huslina – „Zdobądź dla Huslina łuk strażnika ergassaj” no to mkniemy do Mythar – strażnik jest w prawym dolnym rogu mapki (nad nagrobkami), zgadza się wypożyczyć łuk na parę dni o ile porozmawiamy z jego szefem Hadlissem (stoi nad studnią w Mythar) – ten nas prosi o odebranie miecza od kowala Griszy (Podgrodzie Nithal) – kowal skończy go ostrzyć za pół godziny (i tyle czekamy) – z otrzymanym mieczem wracamy do Hadlissa – a od niego idziemy odebrać łuk od strażnika – i następnie do Ithan do Huslina, oddajemy łuk i wracamy do Inetora: 1 mln expa, 50k złota, 45 PH oraz Rękawice rzemieślnika (pancerz +97, sa +53) i Hełm dobrego stolarza (pancerz +129, unik +9, sa +30% = oba itemki na 89 lvl)

13. Zbadaj autentyczność historii zawartej w księdze baśni (111 lvl) - początek w bibliotece miejskiej w Karka-han (na prawo od bramy) - czytamy historię i udajemy się do bibliotekarki Nemery a następnie do Anastazji stojącej powyżej - dostajemy zlecenie na zabicie Królowej Śniegu (samemu lub grupowo - jest ona elitą 2 i marznie w podziemiach Śnieżnej Groty w okolicy Andarum) - niedaleko Królówki marznie sobie mała szkatułeczka - informujemy o tym Anastazję - zleca nam odszukanie kogoś, kto sporządzi eliksir, który rozpuści lód, nie uszkadzając pierścienia - sporządzi nam ją wiedźma Edna z Podgrodzia Nithal, ale potrzebuje ognistą miksturę z podziemnego miasta Ograbar-dun (jest to jedna z wielu jaskiń pod Sosnowym Odludziem) – sprzeda nam ją tam uzdrowiciel Ypsli (czerwona mikstura ognia) - z miksturą wracamy do Edny, która ją wzmocni, następnie wracamy do Anastazji - ta wysyła nas by wydobyć pierścień ze szkatuły - po wylaniu miksturki otrzymujemy Pierścień baronowej (cios krytyczny +12%, all cechy +36, sa 36%, zadaje 113 obrażeń właścicielowi - na 111 lvl)
Wracamy do panienki Anastazji i do Barnersa, mówimy mu, żeby zrównoważył siłę pierścienia, a ów prosi, abyśmy przynieśli przeciwieństwo mrozu - mówi o kawałku skały. Idziemy do kuźni Worundriela sala 3 - skała jest w prawym dolnym rogu mapy - przydałoby się coś do jej rozbicia - idziemy do Barnersa a potem do Aberyta, on daje nam młot za 20k - ponownie udajemy się do kuźni i szukamy słabego punktu głazu, a potem lekko lecz z wyczuciem uderzamy. Jak mamy skałę wracamy do jubilera, a ten przez jakieś 50-60 minut równoważy moc pierścienia - otrzymujemy Wspaniały pierścień baronowej (unikat, na 111 lvl - cios krytyczny +2%, wszystkie cechy +91, unik +11, SA +91%, obniża SA przeciwnika o 0,4)
Wracamy do Anastazji, a ona mówi nam o możliwości ulepszenia 3 pierścieniami z miłośników - każdy ma być inny (rycerza, maga i łowcy - wszystkie unikatowe) lecz jest ryzyko, że to się nie uda - czyli możemy sobie zostawić już posiadany unikatowy pierścionek ("zadanie nas przerosło" - 1,1 mln expa) lub zawalczyć o pierścień heroiczny (co kosztuje nas 500k) - zaczekaj na efekt próby połączenia trzech mocy pierścieni z miłośników -
www.margonem.pl/?task=forum&show=posts& … ost5897113
jeśli pierścienia heroicznego nie uda się wykonać otrzymamy 1,2 mln expa i Uszkodzony pierścień baronowej (na 111 lvl - cios krytyczny +3%, wszystkie cechy +36, SA +36%, obniża SA przeciwnika o 0,4)

14. Larissa z Hironii (145 lvl) - wymaga ukończenia questa Noc długich noży na 79 lvl z Podgrodzia Nithal - weź od Gipsyanne listy uwierzytelniające. Porozmawiaj z Bessusem (Gipsy powie na jakiej mapce go znajdziemy - dostepu do Bessusa broni hiroński żandarm) - zabij: Latająca wiedźma (0/10), Opętana wiedźma (0/10), Upadła wiedźma (0/10), Stara wiedźma (0/10) - zabij grupowo: Adariel (0/1) - należy zabrać ze skrzyneczki za Adariel naszyjnik Larissy! - wróć do Bessusa - dostaniemy runę - porozmawiaj z Larissą - porozmawiaj z Tharayem - przynieś składniki: 3 nitriliany oranżowe, 4 bąblowce pląsające, 6 rokotników pabieda i 3 fungibary ulotne by zamienił cię w księcia (z godzinkę czekamy) - porozmawiaj z Larissą - weź od Tharaya napój zmieniający w księcia i pobiegaj dookoła stołu - wypij eliksir i po obiegnięciu dwa razy stołu, odezwij się do Larissy! - idź do alchemika Kaliposa i zdobądź jad wywerny. Gdy go zdobędziesz, weź z szafki za Tharayem jego wino i zmieszaj z jadem - daj Tharayowi wino - okradnij Tharaya z kamienia teleportującego i umieść go w szczelinie prawego pomnika (uwaga na pająki) - pokonaj strażnika. Wydostań się z jaskini - znajdź Larissę. Zabij wilki! Porozmawiaj z księżniczką - natnij drew na ognisko (dostaniemy sztylecik) - porozmawiaj z Larissą - zejdź ze zbocza i poczekaj na Larissę - zanieś księżniczce błoto do błotnej kąpieli - weź naszyjnik księżniczki (przeszukujemy ciuszki) i udaj się na wschód (rozmowa z Bessusem) - uciekaj do Podgrodzia i porozmawiaj z Edną - wróć do Edny po kilku chwilach. Zabierz Siuńkowi flaszkę - udobruchaj dzieciaka, gdyż jego wrzask może ściągnąć na ciebie uwagę strażników - jeśli jest już ten czas, wróć do Edny (dostaniemy klucz) - porozmawiaj z Larissą w piwnicy Edny - porozmawiaj z Adariel - 3,5 mln expa i Obroża Adariel (heroik na 145 lvl - talizman, przyspiesza wracanie do siebie o 80%)
== jeżeli odmówimy przyjęcia talizmanu, otrzymamy 3,5 mln expa i 500 PH

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.saifirani.pun.pl www.thirtysecondstomars.pun.pl www.assassinsrom.pun.pl www.wlasnepokemon.pun.pl www.zwierzecerp.pun.pl